מי הזיז את הגבינה שלי?

דרך נפלאה שעזרה למיליונים בארץ ובעולם להתמודד עם שינויים בעבודה ובחיים

ד"ר ספנסר ג'ונסון


תקציר על המחבר/ת
שם בעברית מי הזיז את הגבינה שלי?
דאנאקוד 99-1307
מספר עמודים 95
שם המתרגם עמית יריב
שם באנגלית Who Moved My Cheese? An Amazing Way to Deal with Change in Your Work and in Your Life
שם מחבר באנגלית Dr. Spencer Johnson, M.D

תקציר

למי שעדיין לא קרא את הספר המדובר ביותר בעשור האחרון - ניתנת עתה הזדמנות נוספת! לא ייקח לכם הרבה זמן לקרוא אותו, אבל התובנות הייחודיות - כפי שהעידו מיליוני קוראים - יישארו אתכם לתמיד.

שינוי יכול להיות ברכה או קללה, תלוי איך בוחרים להסתכל עליו. כאן תוכלו ללמוד כיצד להתמודד עם שינויים ומהי הדרך המתאימה לכם ביותר.

"מי הזיז את הגבינה שלי" הוא סיפורם המשעשע של ארבעה טיפוסים - שני עכברים ושני גמדים - שמייצגים ארבע דרכים להתמודד עם שינוי. הם חיים במבוך ומחפשים את הגבינה שתגרום להם אושר. ארבעת הטיפוסים נמצאים במידה כזו או אחרת בכל אחד מאיתנו, והגבינה היא כמובן מטאפורה לכל מה שאנחנו רוצים להשיג בחיים: אם זו עבודה טובה או מערכת יחסים מספקת, אם זה כסף ומעמד, או דווקא שקט נפשי.

שינוי יכול להיות ברכה או קללה, תלוי איך בוחרים להסתכל עליו. כאן תוכלו ללמוד כיצד להתמודד עם שינויים ומהי הדרך המתאימה לכם ביותר.

"מי הזיז את הגבינה שלי?" הוביל את רשימות רבי המכר ברחבי העולם (וגם בארץ) במשך תקופה ארוכה, והוא מוגש לכם כאן בתרגום חדש ועדכני.

על המחבר

ד"ר ספנסר ג'ונסון - Dr. Spencer Johnson, M.D

ד"ר ספנסר ג'ונסון הוא אחד ההוגים המוערכים ואחד הסופרים האהובים בעולם. הוא כתב אחד עשר רבי מכר ובהם מי הזיז את הגבינה שלי, רב-מכר עולמי שעזר למיליונים להתמודד עם שינויים, כן או לא, מדריך לקבלת החלטות ו"מנהל ברגע" (בשיתוף עם קן בלנצ'רד), שיטת הניהול הפופולארית בעולם יותר מעשרים שנה. ד"ר ג'ונסון נחשב גם למי ש"אין כמוהו בהצגת פתרונות ישימים ופשוטים לנושאים מורכבים".

הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר דוקטור לרפואה. הוא השלים את התמחותו במאיו קליניק ובביה"ס לרפואה של הרווארד. הוא שימש כמנחה למנהיגות בביה"ס למנהל עסקים בהרווארד, וכיום משמש יועץ למרכז למנהיגות ציבורית בביה"ס ע"ש ג'ון פ' קנדי לממשל בהרווארד. ספריו של הודפסו בעולם ביותר מארבעים ושישה מיליון עותקים ותורגמו לארבעים ושבע שפות.


ספרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הירשמו חינם למועדון הספרים של מטר ותקבלו עדכונים על ספרים חדשים, מבצעים ועוד.

בלחיצה על הרשמה אני מסכים לקבל מידע שיווקי, מבצעים והטבות באמצעות דוא"ל ו/או הודעות SMS ומסכים לתנאי השימוש

Powered by Blacknet.co.il