עיצוב פנים/ ריקי קורי

ריקי קורי


תקציר על המחבר/ת
שם בעברית עיצוב פנים/ ריקי קורי
דאנאקוד 99-2543
מספר עמודים 344
תאריך הוצאה אפריל 2024
שם באנגלית Interior Design by Riki Cory
שם מחבר באנגלית Riki Cory Behar

תקציר

ממעוף הציפור נראה אוסף יצירותיה של ריקי קורי כרכבת הרים מהירה, עמוסת הפתעות, הדוהרת קדימה לעבר עוד ועוד מחוזות של יופי, יצירה, עושר ודמיון.

לכל קרון שפה עיצובית מיוחדת משלו.

אחרי עשרות בתים שעיצבה באהבה, בתעוזה ובמקוריות יוצאות דופן, ממשיכה ריקי קורי להגשים חלומות ומאוויים של אנשים ושל משפחות. היא חולמת, יוצרת, ומספרת את סיפורו של הבית בעץ, באבן, בברזל, בזכוכית ובטקסטיל. לכל בית שהיא מתכננת ומעצבת, מתחילתו ועד סופו, יש קצב, מִנעד והרמוניה המיוחדים רק לו.

היא מפסלת בחומרים, זורעת צבעים, מאירה ומחממת חללים, יוצרת מארגים, פורשת שטיחים, עוטפת בווילונות ופורטת על תווים לא כתובים.

 כל חדר, כל חלל, כל פינה, הופכים תחת מגע ידה הקסום לקומפוזיציה מרהיבה של איכות, יופי, אלגנטיות ויוקרה

ילדותה של ריקי קורי עברה עליה בחיפה, בבית אלגנטי דובר צרפתית, לא רחוק מן הים. שורשיה נעוצים בתרבות אירופאית קלאסית, מעורבת בניחוחות עשירים של תרבות ים תיכונית. השילוב הזה, ממנו היא שואבת את השראתה, הולם היטב את האופי ואת הבית הישראלי. היא שואבת, מייצרת ומביאה בכל עת חיבורים לא שגרתיים בין סגנונות המתגבשים בהתאמה לשפה ייחודית. היא משלבת, תחת קורת גג אחת, עולמות קרובים ורחוקים: מזרח עם מערב וקלאסי לצד מודרני, גוֹני חופשה באיי הבהאמה לצד ריצודי מלכות מוזהבים, משבצות קולוניאליות מול אלמנטים אורבניים. תחת ידה המיומנת הופכים כל אלה לקסם קוסמופוליטי

"העיצוב עבורי הוא לא עבודה או אמצעי, הוא הדרך, הוא המהות, הוא התוכן והמשמעות האמיתית של חיי. זוהי שליחותי בעולם וזה האור אליו אני מקיצה וממנו אני מבעירה את היצירה," אומרת ריקי. "בכל כניסה שלי לבית, לחלל, או לפינה חדשים, אני מתחילה לספר סיפור וממלאת אותו בצרכים, באהבות, בזיכרונות ובחלומות של בני הבית. מן השיח הזה נולד תהליך של אמון הדדי המאפשר שבירת מסגרות, יציאות נועזות מאזורי נוחות של צבעים וחומרים, חיבורים בין השראות - עד לקבלת יצירה אהובה ההולמת את הרצונות, האופי והאינטימיות של דייריו"

זהו ספרה החמישי של ריקי קורי, העומדת כבר שנים בשורה הראשונה של המעצבים בישראל ומהווה השראה לדורות חדשים של סטודנטים ומעצבים. ארבעת ספריה הקודמים, שיצאו בהוצאת "מטר", הפכו בן לילה למותג, נמכרו בעשרות אלפי עותקים, וזכו להצלחה מסחררת בקרב אנשי מקצוע, לקוחות ושוחרי עיצוב ויופי.

על המחבר

ריקי קורי - Riki Cory Behar

ריקי קורי בכר נולדה בחיפה, לא רחוק מן הים. היום היא תושבת רמת השרון, נשואה ואם לשלושה. ילדותה עברה עליה בבית אלגנטי דובר צרפתית, באווירה רומנטית של צלילי שאנסונים ותרבות אירופאית, מעורבת בניחוחות חמים ועשירים של תבלינים, צבעים, מרקמים, חום ואור ים תיכוניים.

ריקי עומדת בשורה הראשונה של המעצבים בישראל. עבודותיה מוכרות ומבוקשות בקרב שוחרי עיצוב.


ספרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הירשמו חינם למועדון הספרים של מטר ותקבלו עדכונים על ספרים חדשים, מבצעים ועוד.

בלחיצה על הרשמה אני מסכים לקבל מידע שיווקי, מבצעים והטבות באמצעות דוא"ל ו/או הודעות SMS ומסכים לתנאי השימוש

Powered by Blacknet.co.il