משא ומתן - סודות ההצלחה

עיצוב ונהול עסקאות, כולל עשרות סיפורי משא ומתן של מנהלים בכירים ודוגמאות מעסקאות אמיתיות

עו"ד דניאל וייזר


תקציר על המחבר/ת
שם בעברית משא ומתן - סודות ההצלחה
דאנאקוד 99-1622
מספר עמודים 336
שם באנגלית Creating the ZONE Deal Design & Management
שם מחבר באנגלית Daniel Weiser

תקציר

  • איך הצליחה חברת ציוד תקשורת ישראלית מובילה
    להציל עסקה אבודה עם הבריטים?
  • מה למד יעקב פרי על שותפו לעסקה
    מקריאה מדוקדקת של שפת הגוף שלו?
  • איך יוסף אקרמן הופך לקוח לשותף?
  • איך איריס שטרק משיגה יותר בעסקאות שהיא מנהלת?

אם גם אתם מנהלים משא ומתן מסחרי, ולא משנה באיזה דרג או תחום - זה הספר שכדאי לכם לקרוא. עו"ד דניאל וייזר, מבכירי יועצי המשא ומתן וניהול העסקאות בארץ, חושף את סודות ההצלחה. באמצעות סיפורים מרתקים מהשטח, תובנות מפי עשרות מנהלים ומומחים בתחום המשא ומתן במשק הישראלי ובהם יעקב פרי, יוסי ורדי, יוסף אקרמן, משה חורב, חמי פרס, דוד קמיניץ, איריס שטרק ובני גאון ז"ל, תוכלו להעשיר את מיומנויות המשא ומתן וסגירת העסקאות שלכם, לשפר את האינטואיציה הטבעית ולהפיק את המקסימום מכל עסקה.

כאן תמצאו תיאור של עשרות עסקאות אמיתיות שסגרו המחבר והמנהלים הבכירים, טיפים שימושיים לניהול משא ומתן בחיי היומיום, מדריך מקצועי לניהול משא ומתן וכלים להשפעה ולשכנוע מעולם ה-NLP (Neuro-linguistic programming) - תחום חדשני המנתח מנגנוני חשיבה ותקשורת הטבועים באדם.

אז אם אתם מנהלים משא ומתן בכל תחום שהוא, הספר משא ומתן - סודות ההצלחה יעזור לכם לעשות את זה ובגדול!

"ספר מומלץ מאוד לעוסקים במשא ומתן. קריא מאוד וממצה את רזי המשא ומתן ואת הדרך הנכונה להצלחה. ספרו של עו"ד וייזר מאיר עיניים, במיוחד לאור הדוגמאות השימושיות והניסיון הפרקטי של מגוון בכירים לצד תיאור בהיר של המתודולוגיה והכלים השימושיים, ובכלל זה גיוס האנרגיות החיוביות שגורמות לעסקה להיסגר!"

- סבינה בירן, מנכ"ל משותף של חברת MVP, לשעבר מנכ"לית ישראייר

"קראתי בעיון. הספר קריא ומרתק, שיטת העבודה של "יצירת מצב מקדמית" לפני שנכנסים לדיון מצוינת, והאירועים המתוארים מדגימים יפה איך ניתן ליישם את הכלים בפועל. מומלץ לכל נושא ונותן בעולם ההיי-טק ובכל תחום."

- גיל גולן, סמנכ"ל הכספים של חברת קומברס ישראל

על המחבר

עו"ד דניאל וייזר - Daniel Weiser

עו"ד דניאל וייזר - מייסד ומנכ"ל של חברת DealMakers - Negotiators International העוסקת בניהול עסקאות ומשאים ומתנים בארץ ובעולם. כיהן כסמנכ"ל ודירקטור לפיתוח עסקי בחברות היי-טק מתחומי הטלקומוניקציה והאינטרנט וניהל עסקאות M&A, השקעות, JV, מכירת ציוד, ספקים אסטרטגיים, עסקאות מסחריות וטכנולוגיות בכל העולם. מרצה על משא ומתן בארץ ובעולם. בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון במשפטים ובפסיכולוגיה מטעם האוניברסיטה העברית.


ספרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הירשמו חינם למועדון הספרים של מטר ותקבלו עדכונים על ספרים חדשים, מבצעים ועוד.

בלחיצה על הרשמה אני מסכים לקבל מידע שיווקי, מבצעים והטבות באמצעות דוא"ל ו/או הודעות SMS ומסכים לתנאי השימוש

Powered by Blacknet.co.il