כוחה של חרטה

איך מבט אל החלטות העבר מקדם אותנו אל העתיד

דניאל ה. פינק


תקציר על המחבר/ת פרטים נוספים
שם בעברית כוחה של חרטה
דאנאקוד 99-2523
מספר עמודים 243
שם המתרגם טליה עבו
תאריך הוצאה דצמבר 2023
ז'אנר עיון
שם באנגלית The Power of Regret
שם מחבר באנגלית Daniel H. Pink

תקציר

מחבר רבי המכר ראש אחר, מוטיבציה, למכור זה בטבע שלנו, ומתי? שהגיעו למקום הראשון ברשימת רבי המכר של ה"ניו יורק טיימס" (ארבעתם בעברית בהוצאת מטר), מציג ספר חדש על כוחו של אחד הרגשות האנושיים החשובים ביותר אך הפחות מובנים: החרָטה.

לכולנו יש חרטות, מסביר דניאל ה' פינק, הן אוניברסליות ומהוות חלק בריא מהטבע האנושי. אם נבין איך חרטה עובדת נוכל למנף אותה לקבלת החלטות טובות יותר, לשיפור ביצועים בעבודה ובלימודים, ולהענקת משמעות גדולה יותר לחיינו.

בהתבסס על מחקרים פסיכולוגיים, נוירולוגיים וביולוגיים פינק מפריך את תפיסת העולם הדוגלת בחיים "בלי חרטות". בעזרת ממצאים הממחישים מה אמריקאים חושבים על חרטה, שנאספו בפרויקט הגדול ביותר שנערך אי־פעם על חרטה, ובעזרת "סקר החרטה העולמי" שערך – שבו ליקט סיפורי חרטות של יותר מ־15 אלף אנשים מ־105 מדינות – הוא מגדיר את ארבע החרטות המרכזיות שכולנו חווים. חרטות אלה מסרטטות מבנה עומק שממנו נוכל להפיק תובנות מעניינות להתנהלות היומיומית שלנו ולמציאת דרכים טובות יותר להתקדם בחיים.

פינק פורס לפנינו דרך חדשנית ודינמית לחשוב על חרטה וממסגר את רעיונותיו באופן ברור, זמין לכולם ותכליתי. עם מגוון סיפורים אמיתיים על חרטות של אנשים, ועם עצות מעשיות שיעזרו לנו להסתכל על חרטה כעל כוח חיובי, כוחה של חרטה מראה איך ניתן לחיות חיים עשירים ומעניינים יותר.

 

דניאל פינק הוא עיתונאי וסופר הכותב עבור ה"ניו יורק טיימס", "הרווארד ביזנס רוויו" וכתבי עת מרכזיים נוספים. הוא מרצה על שינויים כלכליים ועל עולם העבודה כיום בחברות, באיגודים ובאוניברסיטאות בכל העולם. ספריו היו לרבי מכר ותורגמו ל־20 שפות.

 

כוחה של חרטה הגיע במהירות לרשימת רבי המכר של "הניו יורק טיימס" ונבחר כספר השנה של 2022 על ידי NPR – רשת הרדיו הציבורית של ארצות הברית, ו־Financial Times.

על המחבר

דניאל ה. פינק - Daniel H. Pink

דניאל פינק חיבר את ראש אחר רב המכר העולמי שתורגם לעשרים שפות (בעברית אף הוא בהוצאת מטר). הוא כותב עבור ה"ניו יורק טיימס", "הרווארד ביזנס רוויו" וכתבי עת חשובים נוספים. הוא מרצה על שינויים כלכליים ועל עולם העבודה כיום בחברות, באיגודים ובאוניברסיטאות בכל העולם.

תוכלו ליצור איתו קשר בכתובות הבאות:
www.danpink.com, dhp@danpink.com

-

Dan's articles on business and technology appear in many publications, including the New York Times, Harvard Business Review, Fast Company, and Wired, where he is a contributing editor. He has provided analysis of business trends on CNN, CNBC, ABC, NPR, and other networks in the U.S. and abroad. He also lectures to corporations, associations, and universities around the world on economic transformation and the new workplace.

A free agent himself, Dan held his last real job in the White House, where he served from 1995 to 1997 as chief speechwriter to Vice President Al Gore. He also worked as an aide to U.S. Labor Secretary Robert Reich and in other positions in politics and government.

He received a BA, with honors, from Northwestern University, where he was elected to Phi Beta Kappa, and a JD from Yale Law School. To his lasting joy, he has never practiced law.

Dan lives with his wife and their three children in Washington, DC, where he is at work on his next book, to be published in 2010.

בקרו באתר האינטרנט של: Daniel H. Pink


פרטים נוספים

 

"דניאל פינק – בגילוי לב, בבהירות ובתמציתיות אופייניים – מסכם את המחקרים העדכניים ביותר על ההשלכות של המבט לאחור וההתעסקות במה שהיה יכול להיות, ומראה איך ניתן לרתום אותו לצורך בנייה של חיים שמחים, פרודוקטיביים וערכיים יותר."

אנג'לה דאקוורת, מחברת רב המכר של הניו יורק טיימס גריט (בעברית בהוצאת מטר).

 

"כפי שהוא עושה לעתים קרובות, דניאל פינק שינה את ההבנה שלי בנושא, ושכנע אותי בכוחה של חרטה. באמצעות המחקר המדהים שלו, למדתי לא רק על מה אנשים מתחרטים, אלא גם כיצד למנף את החרטות הללו. בכל פעם שאני קורא ספר של דניאל פינק, אני מסיים אותו כאדם טוב ומשכיל יותר."

ד"ר סנג'י גופטה, מחבר רב המכר להישאר חד (בעברית בהוצאת מטר), נוירוכירורג וכתב הרפואה הראשי של CNN

 

"מבט מעורר תובנות על המסלולים הרגשיים של החרטה האנושית... פינק מציע הדרכה מעשית כיצד קוראים יכולים לנצל את הטעויות שלהם ולהפוך אותם להזדמנויות למידה, שגשוג והצלחה."

Kirkus Reviews

 

"דניאל פינק מגדיר מחדש את החרטה כרגש חיוני ומסביר איך להשתמש בו כדי לקבל החלטות טובות יותר, להגיע להישגים בעבודה ובלימודים ולהעניק משמעות גדולה יותר לחיינו. הסיפורים האישיים המרגשים שלו יעזרו לכם להבין שחרטה היא יותר מרגש טבעי ואנושי, אלא גם אמצעי להיהפך לאנשים טובים יותר."

The Wall Street Journal

 

"המדריך הפרגמטי הזה לניצול כוחו של העבר כולל מגוון מרשים של מחקרים וסיפורים מרגשים על אנשים המתמודדים עם טעויות... קוראים המחפשים להשאיר את הבושה מאחור, צריכים להתחיל כאן."

Publishers Weekly

 

ספרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הירשמו חינם למועדון הספרים של מטר ותקבלו עדכונים על ספרים חדשים, מבצעים ועוד.

בלחיצה על הרשמה אני מסכים לקבל מידע שיווקי, מבצעים והטבות באמצעות דוא"ל ו/או הודעות SMS ומסכים לתנאי השימוש

Powered by Blacknet.co.il